Tuesday, June 15, 2010

بازی

از طرف شهاب دعوت شدم به بازی 5 فیلم برتر مورئ علاقه ام.
O Brother, Were Art Though : زیاد دیده ام، زیاد میبینم، زیباترین موسیقی ها را داشت و شیرین ترین لحظات، و یک آهنگ که بار ها تا مرز رفتن مرا برد و برگرداند,
Forrest Gump : ا... no Comment
Empire Falls : تاثیر را گذاشت آن موقع و تاثیرش مانده، مثل زغال، دانی ؟ :)
مارمولک : جدا از بازی استادانه، طنز بود و در عین حال درام، قلقلکم داد زیاد !
BLUE : رنگ ها میخکوبم می کنند و موسیقی از درون می خوردم !
کس دیگری نمانده که دعوت کنم ولی شانسم را امتحان می کنم :
حمید، سارا

Comments:
:D
 
ننوشتن به معنای نبودن نیست
شرکت می کنم :)
 
چرا ادرس نذاشته بودی تا بیام پیشت؟
حتما باید فیلم های خوبی باشد .
اکثرا این مورد دوم را نوشته اند
و البته من جز مارمولک فکر نکنم موارد دیگر را دیده باشم
این پست پایینی بدجور برام اشنا می زنه ولی فعلا مخم مرا یاری نمی کند
 
بلد نبودم چه جوری اسم و ادرس بذارم.این بلاگ تو با بقیه بلاگ اسپات ها فرق داره انگار
الهه هستم
www.assiri.blogfa.com
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?